OBVESTILA

28. 11. 2019
POLITIKA KAKOVOSTI

Vodstvo ZAMAN , vodenje poslovnih knjig d.o.o. je opredelilo politiko kakovosti:

POLITIKA KAKOVOSTI

 

Kakovost Z A M A N d.o.o. temelji na:

1. Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo dolgoročno sledilo poslanstvu in viziji podjetja in dosegalo postavljene cilje.

2. Vodstvo podjetja bo uveljavljalo kulturo podjetja, ki temelji na kakovosti in varovanju okolja, vlaganju v ljudi in nenehne procesne izboljšave.

3. Kakovost je rezultat skupnih prizadevanj vseh zaposlenih, zato je pomembno zavedanje, da vsak delavec s svojo usposobljenostjo in odnosom do dela pomembno vpliva k uresničevanju skupnih ciljev.

4. Bistvena je kakovost notranjih procesov.

5. Podjetje stremi k izpolnjevanju in stalnem izboljševanju sistema vodenja kakovosti.

6. Cilji kakovosti in ukrepi za njihovo doseganje so sestavni del letnega poslovnega načrta.

 

Kostanjevica na Krki, 8.11.2019

Direktorica: Alenka Zaman

© zaman d.o.o. 2016 | Vse pravice pridržane | Pravno obvestilo | Politika zasebnosti